Kundtjänst

Hur kan vi hjälpa dig? Hitta ditt svar snabbt och enkelt på den här kundtjänstsidan.

Beställningar

Har du en fråga om en beställning som du har gjort via vår webbshop?

Teknisk support

Har du en teknisk fråga om en (inköpt) produkt?

Återbetalningar och returer

Vill du returnera en produkt eller ta reda på statusen för din RMA-begäran?

Beställningar

Vilka är dina betalningsmetoder?

Du kan betala med oss med iDeal, Klarna, Paypal, Giropay och kreditkort.

Vilka är dina leveranstider?

Du kan förvänta dig din beställda produkt inom 2-4 arbetsdagar för beställningar inom Nederländerna. För beställningar inom Europa eller USA är leveranstiden 3-5 dagar.

Hur kan jag spåra en order?

Så snart vi har skickat din beställning får du ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer.

Var kan jag ladda ner min faktura?

När du har gjort en beställning får du fakturan via e-post.

Finns min produkt i lager?

Produktsidan visar om en produkt finns i lager eller om den (tillfälligt) inte är tillgänglig. OBS Vid beställning från utlandet, vänligen se till att du väljer rätt lager.

Hur ändrar jag min beställning?
  • När en order har lagts är inga ändringar möjliga.
  • Om beställningen redan är i transit och du har ett spårningsnummer, ta INTE emot leveransen. Då kommer produkten automatiskt att returneras till oss.
  • Om du tar emot leveransen kan du fylla i RMA-formuläret för att returnera produkten.
Kan jag ändra leveransadressen för en pågående beställning?

När ett paket har registrerats hos leveranstjänsten kan vi inte längre ändra något. Om du ännu inte har fått ett spårningsnummer, vänligen skicka ett e-postmeddelande till sales@r-go-tools.com med den uppdaterade leveransadressen så snart som möjligt. Om du har ett spårningsnummer, vänligen kontakta den relevanta leveransservicen.

Hur avbeställer jag min order?

Skicka ett e-postmeddelande med din avbokning så snart som möjligt till sales@r-go-tools.com. Det finns dock en god chans att din beställning redan har uppfyllts. I så fall är det bekvämast att du inte tar emot leveransen, så att produkten automatiskt returneras till oss.

Teknisk support

Jag kan inte få min produkt ansluten. Vad ska jag göra nu?

Gå till den relevanta produktsidan för att ladda ner manualen eller kolla FAQ (vanliga frågor) längst ner på sidan om din fråga är besvarad.

Min produkt verkar inte fungera. Vad ska jag göra nu?

Kontrollera först i manualen eller FAQ om det finns några möjliga lösningar.

Vid (eventuellt) fel ska du fylla i RMA-formuläret.

Min fråga finns inte med i FAQ:en. Vad ska jag göra nu?

Om du inte hittar någon lösning i FAQ:en kan du skicka din fråga till technical-support@r-go-tools.com.

Återbetalningar och returer

Hur fungerar en retur?

När du har fyllt i RMA-formuläret får du en DHL-returetikett via e-post. Packa produkten säkert, oskadad och i originalförpackningen för retur och fäst den tryckta returetiketten. Leverera paketet till ett DHL Service Point.

Vilka är stegen i returprocessen?
  1. Du fyller i RMA-formuläret.
  2. Du kommer att få ett e-postmeddelande med returinstruktioner och en returetikett.
  3. a. Alla ersättningsprodukter skickas till dig omedelbart. Vi väntar inte på att den defekta produkten ska returneras.
    b. Om ingen ersättningsprodukt väljs återbetalas beloppet så snart den defekta produkten har returnerats.
Vad är min returstatus?

Du kommer att få en automatisk bekräftelse på mottagandet av RMA-formuläret. Behandlingen av detta kommer att ta några dagar. Om du vill veta statusen, vänligen skicka ett e-postmeddelande till rma@r-go-tools.com.

Hur får jag min återbetalning?

Fyll i dina bankuppgifter på RMA-blanketten. När vi mottagit din retur överför vi beloppet till angivet bankkontonummer.

Vilken är min ångerrätt/vilka är era avbeställningsvillkor?

Se villkor och bestämmelser här.