Kundtjänst

Hur kan vi hjälpa dig? Hitta ditt svar snabbt och enkelt på den här kundtjänstsidan.

Beställningar

Har du en fråga om en beställning som du har gjort via vår webbshop?

Teknisk support

Har du en teknisk fråga om en (inköpt) produkt?

Återbetalningar och returer

Vill du returnera en produkt eller ta reda på statusen för din RMA-begäran?

Beställningar

Vilka är dina betalningsmetoder?

Du kan betala med oss med iDeal, Klarna, Paypal, Giropay och kreditkort.

Vilka är dina leveranstider?

Du kan förvänta dig din beställda produkt inom 2-4 arbetsdagar för beställningar inom Nederländerna. För beställningar inom Europa eller USA är leveranstiden 3-5 dagar.

Hur kan jag spåra en order?

Så snart vi har skickat din beställning får du ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer.

Var kan jag ladda ner min faktura?

När du har gjort en beställning får du fakturan via e-post.

Finns min produkt i lager?

Produktsidan visar om en produkt finns i lager eller om den (tillfälligt) inte är tillgänglig. OBS Vid beställning från utlandet, vänligen se till att du väljer rätt lager.

Hur ändrar jag min beställning?
  • När en order har lagts är inga ändringar möjliga.
  • Om beställningen redan är i transit och du har ett spårningsnummer, ta INTE emot leveransen. På så sätt kommer produkten automatiskt tillbaka till oss och det tillkommer ingen returavgift.
  • Om du tar emot leveransen, vänligen kontakta oss för vidare hantering.
Kan jag ändra leveransadressen för en pågående beställning?

När ett paket har registrerats hos leveranstjänsten kan vi inte längre ändra något. Om du ännu inte har fått ett spårningsnummer, vänligen skicka ett e-postmeddelande till sales@r-go-tools.com med den uppdaterade leveransadressen så snart som möjligt. Om du har ett spårningsnummer, vänligen kontakta den relevanta leveransservicen.

Hur avbeställer jag min order?

Skicka ett e-postmeddelande med din avbokning så snart som möjligt till sales@r-go-tools.com. Det finns dock en god chans att din beställning redan har uppfyllts. I så fall är det bekvämast att du inte tar emot leveransen, så att produkten automatiskt returneras till oss.

Teknisk support

Jag kan inte få min produkt ansluten. Vad ska jag göra nu?

Gå till den relevanta produktsidan för att ladda ner manualen eller kolla FAQ (vanliga frågor) längst ner på sidan om din fråga är besvarad.

Min produkt verkar inte fungera. Vad ska jag göra nu?

Kontrollera först i manualen eller FAQ om det finns några möjliga lösningar.

Vid (eventuellt) fel ska du fylla i RMA-formuläret.

Min fråga finns inte med i FAQ:en. Vad ska jag göra nu?

Om du inte hittar någon lösning i FAQ:en kan du skicka din fråga till rma@r-go-tools.com.

Återbetalningar och returer

Vilka är stegen i returprocessen för en trasig eller skadad produkt?
  • Vänligen fyll i RMA-formuläret. Vår RMA-avdelning kommer att kontakta dig.
  • Du kommer att få en DHL-returetikett via e-post.
  • Förpacka produkten säkert och i originalförpackningen för retur och fäst returetiketten.
  • Lämna in paketet till ett DHL Service Point.
  • När vi har fått paketet i god ordning kommer vi att ta hand om den fortsatta hanteringen så snart som möjligt.
Vilka är stegen i returprocessen om jag ändå inte vill ha produkten?
  • Fyll i RMA-formuläret inom 30 dagar. Vår RMA-avdelning kommer att kontakta dig.
  • Du returnerar paketet oskadat i originalförpackningen på egen bekostnad.
  • När vi har mottagit produkten i gott skick får du pengarna tillbaka inom 2 veckor.
Vad är min returstatus?

Du kommer att få en automatisk bekräftelse på mottagandet av RMA-formuläret.

Efter att vi har fått returen kommer behandlingen att ta några dagar. Om du vill veta den exakta statusen, vänligen mailarma@r-go-tools.com . Returen bör behandlas inom 2 veckor.

Hur får jag min återbetalning?

Fyll i dina bankuppgifter på RMA-blanketten. Efter att vi har mottagit din retur i god ordning överför vi beloppet till angivet bankkontonummer.

Vilken är min ångerrätt/vilka är era avbeställningsvillkor?

Se villkor och bestämmelser här.